niedziela, 17 czerwca 2018

Anna Kekus Wybory Niny



Data wydania: 18-08-2017
Wydawnictwo:Lira
Ilość stron: 297
ISBN: 9788365838049

65/2018

"Zawsze wyobrażała sobie,że w dniu ślubu jej najbliżsi będą obok niej,że tata poprowadzi ją do ołtarza. Tymczasem przyszło jej być w tym dniu bez rodziców. w obcym kraju, wśród nieznanych ludzi.A na dodatek wszystko to robi dla pieniędzy".

Wczoraj skończyłam Wybory Niny z cudną, landrynkową okładką, na którą chce się patrzeć i patrzeć. Ja mam niestety słabość do cukierkowych okładek i jak tylko taka rzuci mi się w ślepka to wiem,że książkę muszę przeczytać. tak było i tym razem, ale co piszczy w środku?
Nina Sienkiewicz, bo tak nazywa się nasza bohaterka, po ukończonych studiach i w pogoni za lepszym życiem ląduje w Stanach Zjednoczonych, gdzie jak wiadomo kariera od pucybuta do milionera jest na wyciągnięcie ręki. Nina chce pomóc finansowo rodzicom, a przede wszystkim opłacić rehabilitację ukochanemu ojcu, który po wypadku porusza się na wózku inwalidzkim. Początek nie okazuje się jednak łatwy, w momencie, gdy poznajemy główną bohaterkę, znajdujemy ją pobitą na poboczu jakiejś drogi.
Jest i on, Daniel Maxwell, i jak wynika z opisu, przystojny jak marzenie, lokalny biznesmen i pretendent do rady miasta. To on znajduje Ninę i wyciąga do niej pomocną dłoń. Daniel to też lokalny lowelas i aby ocieplić swój wizerunek i wzmocnić szanse w nadchodzących wyborach, potrzebuje się ożenić.
Nina i Daniel, ludzie z dwóch różnych światów i zupełnie innych kultur, biorą ślub. Ona dla pieniędzy,on na potrzeby zmiany wizerunku. Myślicie,że taki związek ma rację bytu??? Oboje zawarli układ, z którego każde czerpie korzyści. Hmm..... brzmi nieprawdopodobnie:) Jak potoczą się losy dwójki bohaterów? Tego dowiecie się z kart powieści.
Ja wam mogę tylko zdradzić,że nie jest to ckliwy romans ani historia wielkiej miłości od pierwszego wejrzenia. To taka współczesna wersja bajki o Kopciuszku, chociaż moje pierwsze skojarzenie to Pretty Women z rewelacyjną Julią Roberts.
To książka o wyborach, tych które mają wpływ na cale nasze życie i konsekwencjach, które musimy ponosić,ale to i książka o dylematach moralnych, z którymi zmaga się nasza bohaterka.
Autorka super poradziła sobie z tematem,a zakończenie sprawia,że chce się jak najszybciej sięgnąć po kolejną część.To książka na jeden wieczór ze świetnie wykreowanymi bohaterami, napisana prostym i plastycznym językiem.To książka tylko z pozoru banalna, bo cały czas nasuwa się pytanie : ile jesteśmy w stanie zrobić dla dobra najbliższych? Jak ocieniać postępowanie Niny jako zwykłą sprzedaż czy może poświęcenie? Ja już wiem:) a tym którzy nie czytali, serdecznie polecam i gwarantuję,że nie będziecie żałować.
Moja ocena 8/10.


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu LIRA.

2 komentarze:

  1. Chodź książka wydaje się schematyczne, mam ochotę poznać tą historię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mnie ta książka zaskoczyła:)

    OdpowiedzUsuń