czwartek, 14 czerwca 2018

Natalia Sońska Cała przyjemność po mojej stronie



Data wydania:23-05-2018
Wydawnictwo:Czwarta Strona
Ilość stron:336
ISBN:9788379769346

64/2018

"Każdy człowiek czasami potrzebuje odmiany, nawet niewielkiej,ale takiej, która pozwala cieszyć się z życia,z drobiazgów, która przypomina,że życie może być radosne i zaskakujące, mimo że dzieli się je tylko z jedną osobą".

Natalia Sońska to jedna z autorek,po które sięgam z przyjemnością,bo jej książki są takie ciepłe, czasami przelukrowane i nierealne,ale kto z nas nie lubi bajek? i nie ma znaczenia od jakiej cyferki zaczyna się nasz PESEL:) Czy ta słodka okładka spełni moje oczekiwania? Czy może tym razem z autorką nam nie po drodze? Przekonajcie się sami.
Główna bohaterka najnowszej książki Pani Sońskiej to Jagoda, przesympatyczna osoba, która mieszka w Lublinie, jest właścicielką kamienicy, w której mieści się jej miejsce pracy, cukiernia "Słodka" i właśnie jest na życiowym zakręcie, złożyła papiery rozwodowe, bo nikt z nas nie powinien być oszukiwany i zdradzany. Jagodzie po tym jak przyłapała własnego i prywatnego męża w łóżku z inną kobietą, ciężko zaufać innemu mężczyźnie i całą swoją energię kieruje w pracę i tworzenie nowych ciast, ciasteczek i innych słodkości.
Jest i on, Tomasz- stały klient cukierni "Słodka",który co niedzielę kupuje sernik. To młody wdowiec, który nie potrafi pogodzić się ze śmiercią ukochanej żony i ciężko mu wrócić do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie.Zżerają go wyrzuty sumienia,że zaczyna myśleć o innej kobiecie, bo przecież do wizyt w cukierni przyciąga go nikt inny jak Jagoda.
Czy dwoje ludzi tak pokiereszowanych przez los będzie umiało znaleźć wspólne szczęście? Czy duchy i cienie przeszłości pozwolą im znaleźć wspólny mianownik?Jakie kłody rzuci im los pod nogi,a może będzie słodko i sielankowo tak jak okładka, różowo??Haaaa ja już to wiem,a Wy musicie się jak najszybciej przekonać:)
To książka dla osób lubiących romantyczne historie, to kolejna słodko - gorzka powieść o życiu, o jego blaskach i cieniach, o miłości tej dojrzałej i o początkach, o budowaniu nowych relacji i o zaufaniu. O rodzinie i o skomplikowanych relacjach między rodzicami a dziećmi.
Autorka zostawia czytelników w stanie zawieszenia, nie do końca poznajemy odpowiedź na wszystkie pytania i nie pozostaje nam nic innego jak z niecierpliwością czekać na drugą część.
Ja książkę pochłonęłam,a nie przeczytałam, bo to kolejna powieść, którą chciałoby się czytać jak najdłużej,a z drugiej strony chce się poznać historię bohaterów jak najszybciej, z niecierpliwością przewracamy strony,aby zobaczyć co dalej. Autorka po raz kolejny udowadnia,że mimo młodego wieku potrafi zaintrygować i zainteresować, zafascynować i sprawić,że czas przestaje mieć znaczenie, można się w tej książce po prostu zaczytać.
Pani Natalio, nie pozostaje mi powiedzieć nic innego jak:Cała przyjemność po mojej stronie:) i zarazem mieć nadzieję,że nie będziemy musieli czekać zbyt długo na ciąg dalszy losów Jagody i Tomasza i mam wrażenie,że sporo będzie się działo i pokomplikuje Pani życie naszym bohaterom.

Moja ocena 7/10

2 komentarze: