niedziela, 9 kwietnia 2023

Wioletta Piasecka Narzeczona dla milionera


 Data wydania: 22-03-2023
Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Ilość stron:336
ISBN: 9788383290737

14/2023


Kto z nas nie lubi bajek? Bez względu na wiek lubimy od czasu do czasu jak jest słodko, lukrowato i różowo. Od słodkości aż mdli, ale to nic nie szkodzi, bo czasami jest nam to niezbędna do życie. Narzeczoną dla milionera czytałam już jakiś czas temu. Byłam daleko od domu, było mi źle i smutno, a kolokwialnie  mówiąc do dupy, ale to do czasu aż trafiłam na Legimi na najnowszą książkę Wioletty Piaseckiej Narzeczona dla milionera. W tamtym czasie potrzebowałam historii, która nie będzie wymagała myślenia i która pochłonie mnie tak, że zapomnę o tęsknocie i smutku. Narzeczona dla milionera spełniła swoje zadanie doskonale. Zanurzyłam się  w tę historię i zapomniałam o całym świeci. Dużo lukru robi czasem za terapeutę. 
Główną bohaterką najnowszej książki Wioletty Piaseckiej jest Natasza, którą poznajemy w knajpie na Mazurach. Dziewczyna od dziesięciu lat wraz z partnerem prowadzą restaurację. Dziewczyna wypruwa sobie żyły, a jej partner zachowuje się zawsze jakby był właścicielek pięciogwiazdkowej knajpy. Wiecznie niezadowolony, ciągle skrzywiony i mówiący tonem, który ciężko nazwać normalnym. Ma pretensje do wszystkich i o wszystko. Natasza znosi humory partnera dzielnie, ale do czasu. Pewnego razu czara goryczy przelewa się i dziewczyna pakuje swój dziesięcioletni dobytek w jedną walizkę i odchodzi. Wraca do rodzinnego miasteczka skąd uciekła z podkulonym ogonem. Ma nadzieję, że ludzie zapomnieli, a ukochana babcia przyjmie ją z otwartymi ramionami. W domu babci nic się nie zmieniło. bieda wyziera z każdego kąta, ale jest miłość, zrozumienie i cisza. Dziewczyna bierze sprawy w swoje ręce i intensywnie poszukuje pracy. Trafia do fabryki meblarskiej Dobry Styl, gdzie właśnie otwierają nową linię produkcyjną. Przypadek czy przeznaczenie?
Właścicielem Dobrego stylu jest Szymon młody, atrakcyjny i przedsiębiorczy mężczyzna, a do tego bajecznie bogaty, na którego pazurki ostrzy niejedna kobieta. Jak potoczą się losy Nataszy i Szymona? Czy prosta dziewczyna wpadnie w oko miejscowemu milionerowi? A może zdarzenia z przeszłości nie dadzą o sobie zapomnieć? Sięgnijcie po Narzeczoną dla milionera Wioletty Piaseckiej i przekonajcie się sami.
Narzeczona dla milionera to współczesna baśń o Kopciuszku. To lekko i przyjemnie napisana powieść o poszukiwaniu swojego miejsc na ziemi i historia o niespodziewanej miłości, która spada na bohaterów jak grom z jasnego nieba. To także powieść o zaufaniu i małomiasteczkowej mentalności.
Jeśli jest Wam szaro i źle to sięgnijcie po najnowszą książkę Wioletty Piaseckiej i otulcie się historią, która pokazuje, że nigdy nie należy się poddawać, a po burzy przychodzi słońce. Każdy smutek ma kiedyś swój kres.
Polecam! I uciekam czytać Niezapomniany walc i powiem Wam w sekrecie, że jest dobrze.

Moja ocena 8/10

2 komentarze:

  1. Wkrótce będą czytała tę książkę. Czeka sobie spokojnie na swoją kolej w mojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń