czwartek, 17 maja 2018

Anna Płowiec W cieniu magnolii



Data wydania: 09-05-2018
Wydawnictwo: Między Słowami
Ilość stron: 378
ISBN: 978832404458

51/2018

" Pierwsze miłości i zauroczenia głęboko zapadają w serce, długo się je wspomina, najczęściej z sentymentem, lecz czasami niestety i z bólem".

Kolejny debiut to polskim rynku wydawniczym i przyznam szczerze,że jak zobaczyłam okładkę to wiedziałam ,że muszę przeczytać ,bo po pierwsze lubię debiuty, po drugie polskich autorów, po trzecie urzekła mnie okładka. Zakupiłam, przeczytałam i.... :)
Alicja, nasza główna bohaterka to studentka bibliotekoznawstwa z Krakowa, która uwikłała się w toksyczny związek z Leszkiem, Ten nie dosyć,że żyje na jej koszt to jeszcze zdarza mu się w ferworze zazdrości podnieść rękę na Alę. Dziewczyna tak dała się omotać i była tak zastraszona,że prawie wyszła za tego pasożyta za mąż. Na szczęście prawie robi różnicę:) Na drodze naszej bohaterki pojawia się Janek, prosty student, który od pierwszego spojrzenia zapałał miłością do dziewczyny, ale..... Janek ma załatwioną pracę w Stanach, marzy o wyjeździe i lepszym jutrze. Z jednej strony toksyczny narzeczony, z drugiej zdawałoby się miłość życia. Trudny wybór przed dziewczyną. Ale strach zwyciężył i Janek poleciał do Ameryki....Ala wyszła za mąż na szczęście za kolegę z roku, urodziła córkę i...szybko owdowiała.
I jak to śpiewa Stare Dobre Małżeństwo

" Spotkali się po latach
 na środku ulicy 
i nie mogą się sobie nadziwić
że oboje są tacy siwi...."

Tak źle nie było:) spotkali się, on zapukał po latach jeszcze przystojniejszy, dojrzalszy i tak jak się pojawił  tak szybko zniknął. Dlaczego???Czy odnajdą się po latach i czy ich ścieżki się połączą?? Przeczytajcie, bo to urzekająca historia, historia miłości dwojga ludzi, która nie oparła się czasowi i przeciwnością losu. To rewelacyjna historia o wyborach i o nadziei. To wzruszająca historia, której nie idzie się oprzeć i zapewniam,że łezka się w oku zakręci. Autorce gratuluję udanego debiutu i mam nadzieję,że nie raz będzie mi dane czytać kolejne  jej książki.

Moja ocena 8/10

2 komentarze: