czwartek, 2 marca 2023

Anna Sakowicz W sieci


 Data wydania: 25-01-2023
Wydawnictwo: Purple Book
Ilość stron: 342
ISBN: 9788383103600

5/2023

Pani Annie znowu się udało sprawić, że zarwałam noc dla książki. O matuchno kochana co to była za historia, ile tutaj było emocji, ile trudnych tematów, które są niemedialne i o których zazwyczaj się nie mówi podczas codziennych rozmów. W sieci Anny Sakowicz jest zupełnie inna od tych, które dotychczas czytała. Pani Anna pokazuje, że w każdej tematyce porusza się sprawnie, a jej warsztat pisarski nigdy nie zawodzi.
Autorka w swojej najnowszej powieści zabiera nas do świata Hanny i Danuty. Dwie kobiety, które mieszkają w dwóch różnych końcach Polski. Jedna w Krakowie, a druga w Gdańsku. Są zupełnie inne, pochodzą z różnych środowisk, ale łączy je jeden mężczyzna. Zapytacie jak to możliwe? Ano w dobie internetu wszystko okazuje się być możliwe.
Hanna jest właśnie przed rozwodem, bo ma dosyć zdrad i przemocy fizycznej i emocjonalnej męża. Marzy o tym, aby być szczęśliwą, chce kochać i być kochaną. Danuta ma męża alkoholika i siedemnastoletnie bliźniaczki, które nie chcą mieć z ojcem nic wspólnego. Danuta i Szymon żyją razem, ale osobno. Ona znajduje ukojenie w ramionach innego mężczyzny, a on w kieliszku alkoholu. Nie wspierają się i każde z nich żyje swoim życiem. Oprócz dzieci nie łączy ich kompletnie nic.
Pewnego dnia po kolejnej awanturze Hanna postanawia obejrzeć ulubiony film na laptopie. Odzywa się do niej Jan Kowalski. Dzień po dniu ich relacja się pogłębia, wymieniają uwagi, opowiadają o problemach dnia codziennego, w pewien sposób zbliżają się do siebie. Czy Jan Kowalski faktycznie jest tym za kogo się podaje? Czy może to oszust, który znalazł podatny grunt w słabej kobiecie, która potrzebuje odrobiny wsparcia? Przekonajcie się sięgając po W sieci Ann Sakowicz, a jestem przekonana, że tak jak ja zarwiecie noc.
Nie opowiem Wam więcej, bo nie mam prawa pozbawiać Was emocji płynących z książki. Anna Sakowicz stworzyła książkę, którą napisało samo życie. Książkę brutalną, szczerą i zaskakującą. ja jestem pod wrażeniem i polecam Wam z całego serca. To słodko - gorzka powieść, mądra i skłaniająca do refleksji. Kocham pióro Pani Anny i właśnie odkryłam, że mam na czytniku pierwszy tom Sagi Muślinowej i wiem co będę czytać w najbliższym czasie. A Wy znacie książki Pani Ani?? Dajcie koniecznie znać.

Moja ocena 9/10

4 komentarze:

  1. Uwielbiam książki tej autorki i na pewno sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam twórczości autorki. Wychodzi na to, że to bardzo życiowa książka.

    OdpowiedzUsuń