sobota, 14 listopada 2020

Anna Fiałkowska - Niewiadomska Grzeszna


 Data wydania: 30-10-2020

Wydawnictwo: Feniks

Ilość stron: 440

ISBN: 9788395902017


120/2020

Uff jak to dobrze, że sięgnęłam po tę książkę. Ależ to była petarda, którą połyka się od pierwszej strony i odczuwa żal, że to już koniec, ale... dobra wiadomość jest taka, że na końcu jest napis c.d.n, czyli...będzie kontynuacja. Anna Fiałkowska - Niewiadomska to kolejne nazwisko, które odkryłam w tym roku. Tym razem mam szczęście, bo autorka ma jeszcze jedną książkę na swoim koncie, po którą muszę koniecznie sięgnąć

Anna Fiałkowska - Niewiadomska zabiera nas do Brodnicy, gdzie poznajemy Klarę Podolską. Podkomisarz Klara Podolska zostaje przeniesiona do Brodnicy z komendy w Olsztynie. Dlaczego? tego nie wiadomo, ale młoda kobieta nie cieszy się akceptacją współpracowników, niejednokrotnie musi radzić sobie z zaczepkami i mianem czarnej owcy. To jej w udziale przypada przeprowadzenie sprawy, w której brutalnie zostaje zamordowana młoda dziewczyna. Zostaje znaleziona ze śladami pogryzienia i wyrwanym sercem. Zmasakrowane zwłoki to dopiero początek serii morderstw, które maja miejsce w malowniczej Brodnicy i okolicach. Kto jest bestialskim mordercą? Czy Klarze uda się rozwikłać sprawy morderstw młodych kobiet? Sięgnijcie koniecznie po Grzeszną Anny Fiałkowskiej - Niewiadomskiej, bo to genialnie skonstruowana historia, od której nie będziecie mogli się oderwać. Dawno żadna książka nie pochłonęła mnie tak jak Grzeszna czego najlepszym dowodem niech będzie fakt, że dzisiaj wstałam po 4 tylko po to, aby dokończyć historię Klary. To nic, że się nie wyspałam i wyglądam jak zombi, bo było warto.

To nie jest tylko kryminał z akcją trzymająca w napięciu. Autorka w Grzesznej przemyca wiele trudnych tematów, a mianowicie problem DDA - Dorosłych Dzieci Alkoholików czy problemy kobiet, które wykonują typowo " męskie" zawody i nie raz muszą udowadniać, że są na właściwym miejscu. A jakby tego było Wam mało to poznacie też Mateusza, który jest księdzem i.. tego nie zdradzę. Sięgnijcie sami i poznajcie bohaterów Grzesznej.

Genialnie napisana książka, wciągająca i trzymająca w napięciu od pierwszej strony. Napisana lekkim i przystępnym językiem Grzeszna porusza sprawy, z którymi mamy do czynienia w codziennym życiu. W makabrycznych morderstwa autorka przemyciła treści, które otwierają nam oczy na wiele spraw.

Jak dla mnie bomba i z niecierpliwością czekam na kolejne części, które przedstawią nam kolejne siostry Podolskie.

To rewelacyjna książka na jesienne dni, polecam !!!


Moja ocena 9/10


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Feniks

2 komentarze:

  1. To, że książka porusza życiowe tematy, przekonuje mnie do jej przeczytania. 😊

    OdpowiedzUsuń