wtorek, 17 listopada 2020

Lisa Gardner Powiem tylko raz

 


Data wydania: 14-10-2020
Wydawnictwo: Albatros
Ilość stron: 448
ISBN: 9788328150940
Tłumaczenie: Lech Żołędziowski

122/2020


Powiem Wam, że wstyd. Lisa Gardner na na swoim koncie wiele książek, bo dwadzieścia, a wiele jej powieści  miesiącami zajmowała czołowe miejsce na liście bestsellerów, a ja sierota po raz pierwszy miałam okazję poznać twórczość autorki. Pewnie tak by się nie stało gdyby nie fakt, że Wydawnictwo Albatros szukało na moim ulubionym Lubimy Czytać recenzentów. Zgłosiłam się i oto miałam okazje poznać kolejny tom z serii z detektyw D.D. Warren. Na szczęście dla mnie znajomość poprzednich części nie była mi potrzebna, aby przeczytać ten dobry kryminał, bo to w mojej ocenie jest bezapelacyjnie dobry thriller w połączeniu z kryminałem. Po lekturze Powiem tylko raz musiałam dopisać pozostałe tytuły autorki do mojej niekończącej się listy " do przeczytania". Absolutnie nie mam pomysłu kiedy to nadrobię, ale z  pewnością taki dzień nadejdzie pod warunkiem, że doba będzie trwała 48 godzin.
Powieść zaczyna się z wysokiego c. W cichej i spokojnej okolicy policja znajduje ciało zamordowanego mężczyzny, do którego ktoś oddał trzy strzały, ale żeby było bardziej ciekawie do komputera należącego do mężczyzny aż dwanaście. Dlaczego?
Jak to często bywa podejrzaną o dokonanie zbrodni zostaje najbliższa osoba, a mianowicie żona Evelyn Carter. Kobieta jest w zaawansowanej ciąży. To ona kilka lat temu była podejrzana o morderstwo własnego ojca. Wtedy uznano to jednak za nieszczęśliwy wypadek, ale czy rzeczywiście? 
Czy Evelyn jest niewinna mimo, iż to ją po przyjeździe na miejsce zdarzenia policja znajduje z bronią w ręku? Czy kobieta jest zdolna do tak makabrycznego czynu, a może chciała zmylić trop?
Jeśli jesteście ciekawi to śmiało sięgnijcie po Powiem tylko raz Lisy Gardner, bo to książka, na którą z pewnością warto zwrócić uwagę. Powieści autorki nie przez przypadek trafiają na listy bestsellerów. Genialnie nakreślone portrety bohaterek i napięcie, które autorka nam serwuje sprawiają, że od książki nie sposób się oderwać.
Jeśli lubicie powieści tego gatunku to śmiało, polecam i gwarantuję, że z pewnością nie będziecie się nudzić ani narzekać na brak adrenaliny.


Moja ocena 8/10


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Albatros




2 komentarze: