czwartek, 17 stycznia 2019

Agnieszka Lingas - Łoniewska Randka z Hugo Bosym


Data wydania:13-02-2019
Wydawnictwo: Burda Książki
Ilość stron: 264
ISBN: 9788380535015

RECENZJA PRZEDPREMIEROWA

10/2019

"Prawdziwej miłości nie da się zapomnieć. Wygląd się starzeje, miłość nigdy się nie starzeje. Miłość zawsze jest młoda."

Agnieszka Lingas-Łoniewska to znana autorka ponad 30 powieści, które trafiają na listy bestsellerów. To autorka, która ma miliony zwolenniczek i którą się po prostu czyta, bo każdy potrzebuje chwili, aby oderwać się od rzeczywistości .
Randka z Hugo Bosym to najnowsza książka Pani Agnieszki, którą miałam przyjemność przeczytać na prawie miesiąc przed premierą i powiem Wam tylko jedno słowo....WARTO!!! Dawno nie bawiłam się tak dobrze i dawno żadna książka nie wywołała u mnie takiego uśmiechu na twarzy jak właśnie perypetie Jagody Borówko i Hugo Bosego. O tym jak wciągająca jest ta książka może tez świadczyć fakt, że trafiła do mnie w środę, a wczoraj z żalem przeczytałam ostatnią stronę.
Jagoda Borówko to kobieta, której nie da się lubić. Powinna przed sobą trzymać kartkę : uwaga pakuję się w kłopoty. Jagodę poznajemy w momencie, gdy rozstaje się z Janem Andrzejem Kosem i niech nikt nie ośmieli się użyć zdrobnienia w przypadku tego pana. Jan Andrzej jest strategicznym klientem firmy, w której pracuje Jagoda i jest nudny jak flaki z olejem, ale...na bezrybiu podobno i rak ryba. 
" Jan Andrzej Kos ( no choler, nie mogę inaczej!) był ode mnie pięć lat starszy, prowadził sieć modnych klubów fiitness KosBodyFit (...) u był taj bardzo eko, że nie mógł znieść moich nawyków żywieniowych."
Na szczęście w momencie, gdy poznajemy Jagodę jej związek z Janem to już przeszłość, chociaż facet pęta się po stronach książki, ale jest tak irytujący, że ma się ochotę go udusić
Nasza Jagoda wybiera się do Gdyni na ślub przyjaciółki z lat młodzieńczych. W doborze stroju pomaga jej grono przyjaciół w ilości trzech sztuk na czele z Maciejem, który jest producentem garniturów i niestety jest spisany na straty dla płci pięknej. W Gdyni jakiś przystojniak chce sprzątnąć sprzed nosa naszej bohaterce taksówkę i....tutaj się wszystko zaczyna.
Ów przystojniak to nikt inny jak Hugo Bosy, facet po przejściach, mężczyzna po traumatycznym rozwodzie. Jego żona o irytującym imieniu Andżelika zdradziła go z jego najlepszym przyjacielem, a zarazem wspólnikiem, czyli klasyk. Hugo i Jagoda wpadają na siebie zadziwiająco często i w końcu lądują na jednym weselu. Coś jednak sprawia, że Jagoda ucieka gdzie pieprz rośnie. Co, spytacie? Cóż nie zdradzę Wam Randki z Hugo Bosym, bo musicie koniecznie po nią sięgnąć. Powiem Wam tylko tyle, że Hugo został nowym szefem Jagody i ... no właśnie i :) Gdynia, Warszawa, Wrocław miasta oddalone od siebie o setki kilometrów, a co komu pisane to i tak go nie ominie.
Czy Hugo i Jagoda mają szansę być razem? Co musi się takiego wydarzyć, aby dwoje ludzi po przejściach potrafiło znowu zaufać drugiej osobie? Sięgnijcie koniecznie po Randkę z Hugo Bosym, a gwarantuję, że nie będziecie się nudzić ani sekundy.

" Chciałam ci pokazać miejsce, w którym byłam szczęśliwa. Wiesz, każdy z nas ma chyba takie wspomnienia, w których czuje się swobodnie, bezpiecznie i beztrosko. Ale w naszym życiu są także chwile, które bolą, nawet przerażają. Rzadko do takich chwil wracam, ale uważam, że jeśli jest się z kimś, to zarówno dla dobrych, jak i złych momentów w życiu."

Myślę, że data premiery 13 lutego jest nieprzypadkowa. Dzień przed Walentynkami Wydawnictwo Burda wydaje komedię romantyczną, która jest gotowym materiałem na film. Randka z Hugo Bosym to świetnie napisana komedia, w której momentami rechotałam na głos, która wciągnęła mnie od pierwszej strony. Jedyna rzecz, której żałowałam to , że tak szybko się skończyła.
Agnieszka Lingas - Łoniewska po raz kolejny udowadnia, że jej książki nieprzypadkowo trafiają na listy bestsellerów. Jeśli szukacie książki, która wywoła uśmiech na Waszych twarzach to sięgnijcie koniecznie po Randkę z Hugo Bosym. To książka dla wszystkich od lat 10 do lat 100.

Moja ocena 8/10


Za możliwość przeczytania książki dziękuje serdecznie Wydawnictwu Burda Książki



6 komentarzy:

  1. Mam wielką ochotę przeczytac te książkę. :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę książkę na celowniku. Jestem w trakcie polowania na nią. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, nie ma ebooka w moim sklepie... A czy polecasz jakies jeszcze komedie? Chyba komedii wkrotce bede bardzo potrzebowac :)

    OdpowiedzUsuń