niedziela, 14 kwietnia 2019

Tomasz Kieres Zawsze będę przy tobie



Data wydania: 03-04-2019
Wydawnictwo: Filia
Ilość stron: 400
ISBN: 9788380756380

49/2019

"Mieliśmy nasz czas, i go wykorzystaliśmy, to najważniejsze. Teraz żyj, dzięki temu ja będę żyć."

Jakiś czas temu kupiłam debiut Pana Tomasza i jakoś mi się zapodział wśród setek ebooków. Przyznaję bez bicia, że nie przeczytałam. Przypadek sprawił, że sięgnęłam po Zawsze będę przy tobie i ..przepadłam, historia wciągnęła mnie od pierwszej strony i od pierwszej strony coś mnie ścisnęło za gardło i nie chciało puścić do ostatniej strony. I chociaż zdawałoby się, że historia jest banalna i przewidywalna to autor wciągnął mnie w wykreowany przez siebie świat, Wciągnął do tego stopnia, że książkę czytałam nawet o 3 nad ranem. O czym jest Zawsze będę przy tobie?
Historia Pawła i Natalii pokazuje, że świat jest tak skonstruowany, że nie umiemy być sami. Trzeba tylko trafić na swoją połówkę jabłka,, na każdego gdzieś tam czeka miłość, może tuż za rogiem, może setki kilometrów, ale jest i los tak krzyżuje nasze ścieżki, że na na pewno się one przetną.
Paweł miał idealną rodzinę: żonę i dwie urocze córki, które były dla niego całym jego światem, to dzięki nim żył i oddychał. Wszystko do czasu, gdy pewnego wieczora rodzina wracała do domu i zdarzył się potworny wypadek, w sekundzie świat Pawła się zawalił, przeżył tylko on. W pustym domu został Paweł, dwa koty i wspomnienia, które wychodzą z każdego kąta.
Natalia to młoda kobieta, samotnie wychowująca Maję, kobieta pracująca i zdawałoby się, że nic jej do szczęścia nie brakuje, ze jest kobietą spełnioną. Nic bardziej mylnego, bo chociaż Natalia całe swoje życie podporządkowała córce i  kocha ja bezgranicznie to kobieta czuje się niesamowicie samotna. Każdy poznany mężczyzna postrzega ją przez pryzmat jej atrakcyjności fizycznej.
Ich drogi pewnego razu się przecinają, spotykają się na imprezie u przyjaciela Pawła, na którą oboje wcale nie mieli ochoty. I wszytko zaczęło się od rozmowy, ale czy oboje będą mieli w sobie dość siły, aby dać sobie szansę na normalne życie, czy będą umieli się zmierzyć z demonami przeszłości? Co przyniesie im przyszłość?
Sięgnijcie koniecznie po Zawsze będę przy tobie, bo to niesamowicie dojrzała i przemyślana w każdym calu historia, która chwyta za serce. Wzrusza i czasami bawi, a wszystkiemu towarzyszy uczucie, że jesteśmy w samym środku tej cudownej historii. Autor porusza wiele trudnych tematów, jest żałoba po stracie najbliższych i konieczność radzenia sobie z rzeczywistością, jest samotne rodzicielstwo, ale przede wszystkim jest miłość i to taka przez duże M.
Ja jestem oczarowana historią, która stworzył Pan Paweł Kieres, który udowadnia, że i mężczyźni potrafią pięknie pisać o miłości i potrafią stworzyć historię, która nie tylko wyciska łzy, ale i nie pozwala o sobie zapomnieć. Jestem pełna uznania dla autora i nie pozostaje mi nic innego jak sięgnąć po poprzednią książkę Pana Tomasza.


Moja ocena 9/10

4 komentarze: