środa, 17 kwietnia 2019

Karolina Maria Buczak Przysięgam Ci miłość


Data wydania: 04-2019 zdawa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie Białe Pióro
Ilość stron: 195
ISBN: 9788366004436


51/2019

Kwiecień miesiącem debiutów. Jak ja się cieszę, że wpadł w moje ręce kolejny debiut. Tym razem Przysięgam Ci miłość Karoliny Marii Buczak. To cieniutka książka, ale nie o ilość przecież chodzi, bo zdecydowanie liczy się jakość.A jak z jakością? Przekonajcie się sami, bo jestem świeżo po lekturze i to nic, że skończyłam czytać po północy, bo jakoś tak żal było mi odłożyć dopóki nie dowiem się jak skończyła się historia Klary i Adama.
Klara to młoda dziewczyna, która z Krakowa wraca do rodzinnej wsi na ślub starszej siostry. Cóż zdawałoby się, że nic nadzwyczajnego ślub jak ślub, ale to właśnie podczas ceremonii dziewczyna spojrzała w pewne zielone oczy, spojrzała i przepadła, od pierwszego wejrzenia wiedziała, że to ten jeden jedyny. Powiecie, że miłość od pierwszego wejrzenia się zdarza, a pewnie, ale te zielone oczy należały własnie do Adama. Powiecie, że tez standard i mężczyzna to mężczyzna, ale to niespodzianka, Adam jest księdzem i to własnie on udzielał sakramentu młodej parze. Początkowo Klara starała się zapomnieć i nie myśleć, ale z miłością już tak jest, że rozum podpowiada jedno, a serce wie swoje i wcale nie słucha tylko bije szybciej na widok tej ukochanej osoby.
Klara i Adam dzieli ich wszystko: wiek, pochodzenie, status społeczny, a przede wszystkim to, że Adam jest księdzem i już raz ślubował miłość, miłość temu najwyższemu - Bogu. Myślicie, że taki związek ma szansę?  Prawdziwa miłość nie zna granic i nie wie co to strach, strach przed opinią społeczną, strach przed potępieniem.
Ja sama zastanawiałam się podczas lektury tej książki czy to moralne? czy taka historia ma prawo się zdarzyć?  kogo ludzie będą potępiać? Klarę za to, że uwiodła starszego mężczyznę i to w dodatku księdza? czy Adama za to, że dał się uwieść młodszej dziewczynie?
Poznajcie koniecznie historię zdawałoby się zakazanej miłości Klary i Adama? czy dadzą sobie szansę? czy każde pójdzie w swoją stronę z rana w sercu?
Nie mnie oceniać zachowanie naszej dwójki, ale mogę powiedzieć, że to wyjątkowo udany debiut, i że Pani Karolina ma potencjał. Z zakończenia można wywnioskować, że będzie kolejna część i wiem, że z pewnością ją przeczytam.
Książka jest napisana prostym językiem, który sprawia, że czyta się ją niezwykle przyjemnie. Autorka wciąga nas w opowieść o miłości Klary i Adama i czyni to w taki sposób, że aż żal patrzeć jak ubywają strony. Ja już z niecierpliwością czekam na kolejną część, a autorce z całego serca gratuluje udanego debiutu.

Moja ocena 7/10


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Literackiemu Białe Pióro


8 komentarzy:

  1. Ja również wkrótce będę miała przyjemność przeczytać tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie książki. Z chęcią ją przeczytam :)
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przepadam za takimi książkami i chyba sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle książek na rynku, że jest z czego wybierać:)

      Usuń
    2. Dokładnie - i fakt, że każdy znajdzie coś dla siebie jest w tym wszystkim najlepsze :)

      Usuń