piątek, 19 października 2018

Czaromarownik 2019

TytułCzaromarownik 2019
Wydawnictwo:Kobiece
Data wydania: X.2018



Taki prezent dostałam od TaniaKsiążka.pl. Kalendarz na nadchodzący rok i mam nadzieję, że będzie mi dane zapisywać w nim same dobre dni, takie kiedy człowiek budzi się z uśmiecham i z uśmiechem na ustach zasypia.
Czaromarownik jest przecudnie wydany, piękny ciemny filet z układem słonecznym na okładce. Oprawa jest twarda co sprawia, że w końcu nie będę miała oślich rogów i idealnie pasuje pod względem wielkości do mojej torebki.
Czaromarownik w tym roku to ezoteryka. I jak mówi Wikipedia ezoteryka to cecha wierzeń związanych z wiedzą tajemną, hermetyczną lub ezoteryczną przekazywaną jedyne wybranym osobom :)  Mamy tu jak w każdym kalendarzu horoskop na nadchodzący rok, a każdy dzień zaczyna sentencja.
Mam nadzieję, że z Czromarownikiem czekają mnie same dobre dni,a ezoteryka będzie odganiać czarne chmury znad mojej głowy.


Podoba Wam się??

Za przecudny kalendarz dziękuję serdecznie księgarni internetowej TaniaKsiążka.pl

2 komentarze: