poniedziałek, 15 marca 2021

Monika Joanna Cieluch Do ostatniej kropli krwi

 

Data wydania: 24-02-2021
Wydawnictwo: Amare
Ilość stron: 360
ISBN: 9788382191066

27.


Dawno, dawno temu miałam okazje przeczytać Mężczyznę z tuszem na dłoni i jak mnie pamięć nie dobrze się czytało. Na tyle dobrze, że zapamiętałam nazwisko autorki i jak tylko trafiła się okazja sięgnięcia po kolejny tytuł nie zastanawiałam się ani sekundy i musze przyznać, że to był dobry wybór i książkę czytało się doskonale. Nawet nie spodziewałam się, że przez książkę będzie się tak płynąć, a strony będą znikać w zaskakującym tempie. To było najkrócej mówiąc, dobre i choć dostrzegłam kilka mankamentów to w ogólnej ocenia jakoś o nich zapominamy.
Ona i on to dwa różne światy, do których zderzenia doszło przez zupełny przypadek. 26 - letni Leo Stranowski stoi po mrocznej stronie świata. Poznajemy go w momencie, gdy młody mężczyzna wychodzi z więzienia oczywiście z mocnym postanowieniem, że jego noga więcej tam nie postanie. Szuka pracy i przez przypadek trafia do studia fotograficznego Nasturcji Wrońskiej . Piękna pani fotograf za wszelka cenę chciała udowodnić ojcu, że jest w stanie się utrzymać i nie potrzebuje jego wsparcia. Sesja fotograficzna Lea została  wysłana na prestiżowy konkurs i... Tak doszło do spotkania naszych bohaterów i okazało się, że nie potrafią o sobie zapomnieć, a ich życie zostanie wywrócone do góry nogami. Czy ich związek będzie miał szanse na przetrwanie? Czy miłość okaże się silniejsza niż mroczna przeszłość? Czy przeszłość da o sobie zapomnieć? Czy może w końcu upomni się o swoje prawa? Sięgnijcie koniecznie po najnowszą książkę Moniki Cieluch Do ostatnie kropli krwi, bo to książka, która naprawdę dobrze się czyta.
Do ostatniej kropli krwi to z pewnością książka przy której nie będziecie się nudzić i chociaż nie przepadam za milinem scen erotycznych w książce to w tym przypadku zupełnie mi to nie przeszkadzało. Do ostatniej kropli krwi można przyrównać do jazdy na diabelskim młynie: śmiech, łzy, strach, niedowierzanie i pikanteria. Największe jednak wrażenie zrobiła na mnie historia braci Stranowskich, których życie nie było proste, łatwe i przyjemne, a u mnie wywołała łzy wzruszenia. To historia o zwyczajnych ludziach, którzy uparcie i z determinacją, której możemy im zazdrościć dążą do celu. To historia o codziennym życiu, w którym przeszłość gra niebagatelną rolę. Czy bohaterowi mają szansę na wspólną przyszłość? Koniecznie się przekonajcie.

Moja ocena 8/10

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Amare

4 komentarze: