piątek, 8 grudnia 2017

Augusta Docher Kryształowe serca

Fabiana jest studentką, zarabia jako fotomodelka. Gdy dostaje intratną propozycję kilkutygodniowej sesji zdjęciowej na Ukrainie, odrzuca ją bez namysłu, gdyż nie chce sama wyjeżdżać z kraju. Nie przypuszcza jednak, że jej życie już nie zależy od niej.
Zostaje uprowadzona i uwięziona w luksusowej posiadłości na Lazurowym Wybrzeżu. Porywacz okazuje się kazachskim miliarderem, jednookim gangsterem. Dba, by dziewczynie niczego nie brakowało – niczego oprócz wolności i wiedzy dotyczącej powodów porwania i dalszych losów.
Jednak ona jest uparta i nie zamierza się poddać. Powoli, stopniowo, skrawek po skrawku, zdobywa informacje, ale nie spodziewa się, że prawda okaże się tak groźna, nierzeczywista i wstrząsająca.
Wydawnictwo Novae Res
Data premiery 2017-11-08
Ilość stron 292
Uwielbiam ten moment kiedy zaczynam nową książkę, bo nie wiem czego się mogę spodziewać. Augustę Docher poznałam wcześniej jako Beatę Majewską i jej trylogia tak mnie zachwyciła,że postanowiłam przeczytać jej inne książki,a że dopiero zorientowałam się ,że to jedna i ta sam osoba...cóż brawo ja. Przeczytałam rozdział i pomyślałam ,że nie dam rady,ale każdej książce daję drugą szansę to myślę , kurczę jeszcze jeden no i.... o pierwszej  nocy odłożyłam czytnik i to tylko dlatego,że wziął i padł.
Główną bohaterką jest Fabiana, młoda studentka, która dorabia jako fotomodelka.Próbuje sobie ułożyć życie ze swoim chłopakiem, ale nie bardzo im to wychodzi, bo nie dosyć ,że młodzieniec jest nierobem to jeszcze okazuje się być damskim bokserem. Zostaje uprowadzona i jest przetrzymywana w luksusowej willi na Lazurowym Wybrzeżu, mieszka w złotej klatce, gdzie oprócz wolności nie brakuje jej dosłownie niczego.
Moje pierwsze skojarzenie to Piękna i Bestia. Ona , piękna, młoda dziewczyna i on, jednooki gangster i miliarder. Czy coś ich połączy? Jeśli ktoś nie czytał to powinien jak najszybciej nadrobić braki tylko nie w trakcie przygotowań przedświątecznych, bo ani pierogi nie ulepione,a i bigos można przypalić, bo w tej książce można się zatracić.
Dawno nie było mi dane czytać tak zaskakującej historii. Autorka stworzyła świat pełen intryg. kłamstw, miłości i poświęcenia dla najbliższej osoby. Od pierwszej strony autorka trzyma nas w niepewności i sprawia,że ciężko nam odłożyć książkę, bo chce się wiedzieć dlaczego Fabiana została porwana i kim tak naprawdę jest czarnooki Kazach.Nie brakuje tu i scen erotycznych,ale są opisane bez przesady i zbędnych wulgaryzmów.
To książka, która sam się czyta, tajemnica goni tajemnicę i jeszcze ten piękny wątek miłosny, który sprawia,że mam ochotę na kolejne powieści autorki, bo pisze świetnie, prostym językiem i stwarza świat , w którym nie ma miejsca na nudę.
Moja ocena 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz