sobota, 7 października 2023

Suzanne Lang Szym Pansik. Całusy? Ohyda!

 


Data wydania: 08-02-2023

Wydawnictwo: Papilon

Ilość stron: 32


Mało mnie tutaj ostatnio, ale dokładnie miesiąc temu zostałam dumną Babcią najfajniejszego młodego człowieka na świecie, Mieszka. Mieszko jak Babcia uwielbia jak mu się czyta książki i dlatego postanowiłam poszerzyć blog o recenzje książek dla dzieci. Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Papilon dostaliśmy paczkę z bajkami dla najmłodszych. Na pierwszy ogień poszedł u nas Szym Pansik. Całusy? Ohyda! autorstwa Suzanne Lang z ilustracjami Maxa Lang. 

Przyznam szczerze, że dawno nie miałam w rękach książek dla najmłodszych i jestem w szoku jak teraz pięknie są takie książki wydane, na świetnym kredowym papierze i jeszcze z tak mądrą treścią, że czytanie o Szym Pansiku było samą przyjemnością. Mieszko jeszcze jest za malutki, aby docenić mądrość bajki, ale przed snem słuchał z zainteresowaniem, a jak podrośnie książka posłuży mu też do nauki zwierząt.

O co chodzi z tytułowymi całusami? Otóż Szym Pansik dowiaduje się o istnieniu Walentynek, które uważa najohydniejsze święto, które obchodzą wszyscy i wszędzie. Na szczęście rodzina i przyjaciele tłumaczą Szym Pansikowi, że miłość ma różne oblicza i można ją okazywać w różny sposób.

Osobiście świetnie się bawiłam czytając Szym Pansika i z wielką przyjemnością skompletuję Mieszkowi całą serię, bo widzę, że to mądra bajka, która uczy, że nie należy odrzucać czegoś tylko dlatego, że tego nie znamy. Myślę, że Szym Panski będzie czytany przez nas jeszcze nie raz i będzie dorastał razem z Mieszkiem.





Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Papilon


2 komentarze: